Dzisiaj jest: 16 Grudzień 2018    |    Imieniny obchodzą: Albina, Zdzisław

Nabór wniosków o dofinansowanie projektów poprawiających warunki pracy.

b_150_100_16777215_00_images_2018_logo.pngZUS ogłosił konkurs na dofinansowanie do projektów poprawiających warunki pracy. Wnioski można składać aż do 23 sierpnia 2018 r. Jest jednak ważny warunek – firma nie może zalegać ze składkami, ani podatkami. Dla przedsiębiorców jest w sumie 50 mln zł.

 

Firmy zatrudniające od 1 do 9 osób mogą otrzymać 90 proc. dofinansowania, przedsiębiorstwa które zatrudniają od 10 do 49 pracowników nie więcej niż 80 proc, zatrudniający od 50 do 249 – maksymalnie 60 proc, a duże firmy mogą otrzymać dofinansowanie w wysokości 20 proc. Należy pamiętać, że wnioski mogą składać jedynie pracodawcy, którzy nie zalegają z opłatą składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, opłatą podatków oraz nie znajdują się w stanie upadłości, pod zarządem komisarycznym, w toku likwidacji lub postępowania układowego z wierzycielem.

Merytoryczną oceną wniosków zajmie się Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy, który będzie także odpowiedzialny za kontrolę projektu w trakcie realizacji, po zakończeniu oraz kontrolę trwałości. Środki którymi dysponuje ZUS mogą być przeznaczone jedynie na realizację działań, które będą odnosić się bezpośrednio do ograniczenia niekorzystnych oddziaływań w miejscu pracy. Dzięki dofinansowaniu można więc zadbać o bezpieczeństwo instalacji technicznych, maszyn, urządzeń i miejsc pracy, zakupić urządzenia chroniące przed hałasem i drganiami mechanicznymi oraz promieniowaniem  elektromagnetycznym, zapewnić ochronę przed promieniowaniem optycznym i energią elektryczną, czy sprzęt  i urządzenia służące poprawie bezpieczeństwa pracy na wysokości lub zagłębieniach i wiele innych.

Szczegółowe warunki konkursu oraz dokumenty do pobrania znajdą Państwo na stronie bip.zus.pl

Wszelkie pytania lub wątpliwości na temat konkursu można zgłaszać mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 16 sierpnia 2018 r.

Paweł Szkalej

Rzecznik Prasowy ZUS / O Kielce

Projekty unijne

W starym obiektywie

Galerie zdjęć

Logowanie



Gospodarka odpadami

Stowarzyszenia

Gminny Punkt ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień i Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie

Gminna Biblioteka Publiczna

WFOŚiGW

Informacje dla rolników

Miernik jakości powietrza AIRLY

Rewitalizacja Gminy Kluczewsko

Kontakt

Urząd Gminy Kluczewsko
ul. Spółdzielcza 12
29-120 Kluczewsko
woj. świetokrzyskie

telefon  (44) 781-42-46
         (44) 781-42-44
faks  (44) 781-42-24
email  ug@kluczewsko.gmina.pl

Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku
w godz. od 7:00 do 15:00

W sprawach skarg i wniosków przyjmują:
- Wójt Gminy: w każdy poniedziałek
od 1300 do 1600,

- Przewodniczący Rady Gminy: w poniedziałki
od 800 do 1100 oraz od 1530 do 1600,

- Sekretarz: codziennie w godzinach
pracy Urzędu Gminy,

- Kierownicy Referatów i pracownicy na samodzielnych stanowiskach codziennie
w godzinach pracy Urzędu Gminy.

Partnerzy